رفتن به محتوای اصلی
با مشارکت شهرداری قم؛

آغاز به کار پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قم

مطلب بدون عنوان 2824
پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال استان قم با حضور تیم‌های شرکت‌کننده و مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم آغاز شد. 

به گزارش شهرنیوز، پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به‌صورت حضوری در سه بخش بازی‌سازی، پویانمایی و نرم‌افزار به همت سازمان فضای مجازی بسیج استان قم و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای استانیو ملی آغاز شد.

این رویداد  به‌صورت ۴۸ ساعته در مرحله استانی و ۷۲ ساعته در مرحله کشوری همه ساله برگزار می‌شود که در آن توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از داوران و اساتید برجسته این رویداد می‌توان به هادی محمدیان کارگردان انیمیشن فیل شاه، شاهزاده روم و بچه زرنگ و همچنین میکائیل براتی طراح دیجیتال که طراحی نور و رنگ انیمیشن فیل شاه را در کارنامه خود دارد اشاره کرد. 

روح‌الله رفیعی مستندساز و کارگردان، محمدرضا احمدی، سید علی حسینیان، سید مجتبی شریعتی و بهزاد پاهنگ از دیگر اساتید و داوران مطرح پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج هستند که در این رویداد داوری آثار و منتوری گروه‌های شرکت‌کننده را برعهده دارند. 

پنجمین مرحله رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در روزهای ۱۰ الی ۱۲ آبان‌ماه در مجتمع امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/MQPKo